بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو! | رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید

  • کد خبر: ۴۱۳۶۲
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو! | رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید
حضور مهدی طارمی در پورتوی پرتغال در مجموع ۸ میلیون یورو برای این تیم خرج داشته‌ است.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، بعد از شاهین و ایران‌جوان، پسر بوشهری فوتبال ایران در پرسپولیس درخشید، پرحاشیه شد، یکی از عوامل بسته شدن پنجره لقب گرفت، به الغرافه رفت و در نهایت آنقدر در لباس تیم ملی خوب ظاهر شد که ریوآوه در اروپا را به روی پسر بوشهری باز کرد.
 
کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو!| رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید
 
به ثمر رساندن ۱۸ گل برای ریوآوه در نخستین فصل حضور در پرتغال، سبب شد تا ستاره ایرانی راهی پورتوی پرتغالی شود که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد. پورتو، ششمین باشگاه مهدی طارمی در دنیای فوتبال است.

پورتوی پرتغال

باشگاه پورتو ۱۲۶ سال قبل در ۲۸ سپتامبر ۱۸۹۳ تشکیل شد و در این سال‌ها ۲۹ عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال پرتغال، ۱۶ عنوان قهرمانی در جام حذفی فوتبال پرتغال و ۲۱ عنوان قهرمانی در سوپرجام فوتبال پرتغال به دست آورده‌است.

موفقیت‌های پورتو فقط به پرتغال محدود نمی‌شود. آن‌ها هم‌چنین با کسب ۷ عنوان قهرمانی، برجسته‌ترین تیم پرتغالی در رقابت‌های بین‌المللی هستند. ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ قهرمانی در جام یوفا/لیگ اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و ۲ قهرمانی در جام بین قاره‌ای، آن‌ها را تبدیل به پر افتخارترین تیم پرتغالی در رقابت‌های بین‌المللی کرده‌است؛ هم‌چنین پورتو تنها تیم پرتغالی است که موفق به قهرمانی در جام یوفا/لیگ اروپا، سوپرجام اروپا یا جام بین قاره‌ای می‌شود.
 
کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو!| رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید

سرجیو کنسیسائو را نباید فراموش کرده‌باشید. بازیکن پرتغالی که علاوه بر پورتو در تیم‌های مختلفی از جمله لاتزیو و اینترمیلان به میدان رفت. او هم‌نسل ستاره‌هایی مثل لوییز فیگو، نونو گومژ، فرناندو کوتو، ویکتور بایا، روی کاستا و ... در تیم ملی پرتغال بود.
 
کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو!| رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید

حالا ازاین به بعد کنسیسائو نه فقط با شوت‌ها و سانتر‌های وحشتناکش که با سرمربیگری مهدی طارمی در فوتبال ایران شناخته می‌شود. او سرمربی پورتو است و حالا با خرید طارمی مطمئن‌تر از قبل به مصاف رقبایی مثل بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون خواهدرفت.

طارمی چقدر می‌ارزد؟

دستمزد شخص مهدی طارمی در دو سال حضور در پورتو حدودا ۲ میلیون یورو خواهدبود که رقم زیاد یا کمی نیست. پورتو همچنین پریرا مهاجمش را به اضافه ۴ میلیون یورو به ریوآوه داد تا رضایت تیم سابق طارمی را جلب کند.

ورزشگاه دراگائو

از سال ۲۰۰۳ ورزشگاه خانگی پورتویی‌ها تغییر کرد و به دراگائو کوچ کردند. این ورزشگاه یکی از استادیوم‌های میزبان جام ملت‌های ۲۰۰۴ پرتغال بود و ۹۸ میلیون یورو برای ساختنش هزینه شد.
یش از بهره‌برداری از دراگائو، به مدت ۱۰۳ سال بازی‌های خانگی پورتو در ورزشگاه داس آنتاس برگزار می‌شد.

رقبای طارمی

پورتو مهاجمان زیادی دارد و طارمی قطعا کار ساده‌ای برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

لوییس دیاز، مهاجم جوان ۲۳ ساله کلمبیایی پورتو که اتفاقا شاگرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا هم هست، در فصل گذشته ۲۵ بار برای پورتو به میدان رفت و ۵ گل هم زد.

وینسنت ابوبکر ۲۸ ساله و کامرونی البته فعلا شرایط خوبی در این تیم ندارد. او در سال ۲۰۱۴ با پورتو قرارداد بست و در ۳ فصل ۸۳ بار به میدان رفت و ۳۶ بار موفق شد دروازه رقبا را باز کند، بعد از یک دوره موفق در پورتو او به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شد و در این تیم هم بد کار نکرد. ۲۷ بازی و ۱۲ گل فصل بدی برای مهاجم کامرونی محسوب نمی‌شد.
 
کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو!| رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید

ابوبکر به پورتو بازگشت، اما از ناحیه لیگامنت با مصدومیت شدید روبه‌رو شد و حالا در پورتوی ب به میدان می‌رود!

شویا ناکاجیمای ژاپنی و ۲۶ ساله از دیگر رقبای طارمی محسوب می‌شود. او تا سال ۲۰۱۹ در الدحیل به میدان می‌رفت و حالا یک فصل است که به پورتو پیوسته‌است.

موسی مارگای مالیایی و ۲۹ ساله، اما اصلی‌ترین رقیب طارمی محسوب می‌شود. او تاکنون ۹۶ بار برای پورتو به میدان رفته و جزو بازیکنان باسابقه این تیم هم محسوب می‌شود. ۷۵ گل توسط مارگا برای پورتو به ثمر رسیده‌است. اتفاق عجیبی در فصل گذشته برای مارگا در لیگ پرتغال رخ داد.

در ۱۶ فوریه ۲۰۲۰، مارگا پس از گلزنی مقابل ویتوریا گیمارش، انگشت وسطش را خطاب به هوادارانی که در ورزشگاه شعار‌های نژادپرستانه علیه این مهاجم سیه‌چرده می‌دادند، تکان داد. او بعد از این موضوع حاضر به ادامه بازی نشد و از زمین خارج شد.

نشریه ابولای پرتغال به مارگا در این بازی ۱۰ که بالاترین نمره ممکنه است را داد.

خسوس مانوئل کرونا! مهاجم ۲۷ ساله و مکزیکی پورتویی هاست. او ۱۵۱ بار برای پورتو از سال ۲۰۱۵ تاکنون به میدان رفته و تنها ۲۶ بار دروازه رقبا را باز کرده‌است.

زلوییس بازیکن کیپ وردی و ۲۹ ساله پورتو نیز از دیگر رقبای تازه وارد طارمی محسوب می‌شود که تابستان گذشته به پورتو پیوست. عملکرد او خیلی هم خوب نبوده و در ۱۹ باری که برای پورتو به میدان رفته، ۷ گل به ثمر رسانده است.
 
کرونا هم‌تیمی مهدی طارمی در پورتو!| رقبای ستاره ایرانی پورتو را بشناسید

سوارس تنها مهاجم برزیلی پورتو نیز در این سال‌ها عملکرد نسبتا خوبی در تیمش داشته است. او از سال ۲۰۱۷ به پورتو پیوسته و در ۹۷ باری که برای این تیم به میدان رفته، ۴۵ گل به ثمر رسانده‌است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->